13 Ekim 2016 Perşembe

Bu romanları mutlaka okumalısınız

Aklından bir sayı tut - Peter Pan Ölmeli - Gözlerini sımsıkı kapat ve Şeytanı uyandırma ; işte yazarımız John Verdon

İlk romanı olan "Aklımdan bir sayı tut" u okuduğumda yok artık demiştim , gerçekten son derece zekice kurgulanmış ve tasarlanmış bir cinayeti anlatıyordu. Gizemler , entrikalar , kan donduran olaylar ve cinayetlerle dolu bir roman , okudukça daha çok hikayenin içine giriyor ve film şeridi gibi olaylar gözlerinizin önünde canlanıyor , ilk gece yaklaşık 150 sayfa okumuştum ve şaka yapmıyorum devamını okumak için ertesi akşamı iple çekmiştim. toplam 475 sayfa olan bu roman su gibi akıp 3 günde bitmişti. Olaylar geceleri rüyalarımda canlandı inanın :)
Ve bu usta yazarı takibe başladım , İkinci romanı iple çektim ve çıktığı gün edindim. bu romanı bir sonraki ve bir sonraki romanı takip etti. Cinayet ve polisiye roman meraklısı tüm dostlara şiddetle tavsiye ederim , romanların içeriklerine değinmiyorum , sadece şunu belirteyim zamanında mesleğinde çok ama çok başarılı olan emekli bir polis dedektifinin , kendisini tekrar bazı çözülmesi zor cinayetleri aydınlatmak için olayların içinde bulması ile başlıyor hikayeler. 

Yazarımız John Verdon aslen Manhattan daki bir çok reklam şirketinde yöneticilik pozisyonunda bulunmuş ancak ilk romanında kısa bir süre önce hikayelerinin baş kahramanı dedektifimiz gibi eşiyle birlikte New York'un şehir hayatından uzak kırsal bir kesimine taşınmış ve yazarlık hayatına başlamış. Bence iyi ki de böyle yapmış , yoksa biz bu güzel , heyecan ve gizem dolu romanları okuma şansına nail olamayacaktık maalesef. Tavsiyem ilk romanı alıp hemen okumaya başlamanız  , sonrasında da yorumlarınızı mutlaka okumak isterim inanın. 
Yeni romanını heyecanla beklediğimi de belirtmeliyim , uzun zaman oldu gerçi yeni romanın çıkması çok yakındır sanırım , bizi heyecan dolu bir macera daha bekliyor , hadi bakalım :)
Yazarımıza ait bu güzel romanları bir çok kitabevinden edinebilirsiniz , tüm dostlara keyifli okuma zamanları dilerim. 
Yeni yazımızda tekrar buluşana dek hoşça ve dostça kalın.
Murat Çakmak 
(www.nesedukkani.com)
  


Hiç yorum yok: